Vimla Recension Omdömen - 10 Kr Vimla Rabatt / Månaden

Vimla Recension Omdömen - 10 Kr Vimla Rabatt / Månaden

vimla recension


Just nu vimla recension - Tips använder du denna rabattkod länk när du köper så får du 10kr per månad i rabatt! Missa inte det 😀😀💸💰💸💸


Jag har använt operatören Vimla med ett abonnemang i några månader nu för att säkerhetsställa om det är bra eller dåligt. Detta är ett av flera kommande recensioner, Här är mitt omdöme och jag har bara positiva saker att säga om mobil operatören ✌👏👏😃 


Jag ger det 5/5 mobiler 📱📱📱📱📱 Rekomenderas starkt 😃😃

vimla recension

De startades runt 2014 och är en ganska ny operatör om man jämför med andra. Och dom har sjukt bra priser tycker jag och de är därför så många lockande för många. De ägs av telenor, om du undrar vilket nät använder, så är det samma bra täckning som Telenor. Jag har tyckt att de har vart bra teckning vart jag än har varit, dom få gångern jag har varit på landsbyggden har de varit bra teckning vad jag har märkt.
Så operatörs nät är helt klart godkänt enligt mig 4G på dom flesta ställena o ibland 3g. När du har 4g är hastighet riktigt snabbt. Har också en fin vimla rabatt/ rabattkod här nere från min vimla recension


Tips använder du rabattkod min länk när du köper så får både du och jag 10kr per månad i rabatt! Missa inte det 😀😀💸💰💸💸


Så är det bra eller dåligt? Från mina egna erfarenheter skulle jag starkt rekomendera det, det är bra billiga priser om man jämför med andra, billig surf dom har också en surfpott som läggs över tills näst månad om du inte använder din surf. Och dom har ett jättebra forum och live chatt om du skulle behöva hjälp med något! Loggar du in på ditt konto på deras hemsida ser du alla din surfpott och inställningar de funkar kanon!

Vimla vs Hallon eller fello? Har inte hunnit testat hallon/fello så vet inte, men dom är rätt lika men jag skulle lätt välja denna igen om jag skulle behöva välja mellan dom för att ser ingen orsak varför dom andra skulle vara bättre tycker jag i min vimla recension. 😃

Du hittar mer om erbjudande, simkort, student, utomlands och allt sådant hittas mer på deras hemsida, Jag ger det 5/5 mobiler 📱📱📱📱📱 Rekomenderas starkt 😃😃


Missa inte använder du denna länk får du en sjysst rabatt! 💸💰

Se även min Julklapp

Updatering:

Har haft andra operatörer innan såsom telia,halebop,hallon innan bara för att testa och se skillnanden mellan operatörer och jag skulle säga att den är min favorit på länge. Priset är så sjukt billigt jämfört med vad jag har betalat innan genom åren. Det finns också bra rabbat kod som denna länk så får du riktigt sjysst pris på ditt abbonemang

I mitt förra del där uppe så hade jag nyligen fått mitt abbonemang och nu efter mer än ett halv år har jag nu testat alla områden såsom täckning, snabbhet, surfen, samtal, sms mms osv. Och med alla dom områden har de visat sig riktigt starkt. Surfhastigheten med är sjukt bra snabb speciellt med 4g dådom använder Telenors nät och nu snart försvinner också EU roaming avgifter, längtar tills de förslaget kommer igenom då slipper man betala extra avgifter när man är inom eu. Har varit sjukt överpris på roamin innan förslaget slogs igenom att de tas bort. Hur som haver nu forsätter vi på vimla recension .


En tips också om du ska börja är kör denna länk för att spara 10kr i månaden sjukt bra! 👍

Så efter testat deras täckning så är de riktigt bra hastighet och täckning även ute på landet runtom i landet stort plus på de, även på flashback tråden har de sagts att det är bra teckning.
De har har också kontantkort på deras sida men jag använder deras abonnemang men in och kolla tror dom har ett sjysst pris på kontant kort också.

Har också testat det utomlands nu i sommar och funkar kanon, dom har samma standard utlandsavgifter för ringa osv men snart så har ju eu bestämt att ta bort roaming avgifter då blir det samma pris som i sverige.
På hemsidan har dom en chatt för support och ett forum som man ställa frågot.
Det finns också täckningskarta  då är det bara att kolla telenors täckningskarta för att se hur mycket det täcker av sverige de är mycket som täcks.

Om du tipsrabatt för sjysst pris finns det här 👍
Du kan sedan du har regristerat dig på länken och har ett abbonemang kan du tipslänka för att tipsa en vän eller en kompis får både du och den andra 10kr rabatt i månaden. Riktigt sjysst deal! 🙂

Det finns just nu en kampanj hos vimla som är Halva priset i 3 mån!
22GB
+ 60 samtal & 600 mess
125 kr/mån
i 3 månader. Därefter 250 kr/mån – Helt utan bindningstid
så missa inte detta! om du använder går in här kan du hitta den .😎

Om någon jag skulle säga kritik från mig så finns de inte så mycket att säga abonnemanget har funkat galant för galet bra pris tycker jag. Det enda är väl de inte finns några fysiska butiker om du skulle ha hjälp men vem använder de i 2017 xD 😃  Chatt supporten och forum är alltid snabba och hjälpsamma om det skulle vara något problem med något är de bara att fråga de är hjälpsamma och trevliga har jag märkt när man har frågat efter hjälp. Det finns även en app ute just nu på appstore för o kolla ditt saldo med mera.

Detta var min vimla recension och får en solklar femma ☀️☀️☀️☀️☀️

Glöm inte använder du denna länk så får du bra rabatt 


Tack ha de bra sålänge 😋

Läs mer om vimla recension del 2 och vimla rabatt här.

Här är andra omdömen om vimla:
Vimla är bra. Jag gillar dom. Man får rabatt och så.
Följ min rabattlänk för extra 50GB gratis surfpott.

Hos Vimla får du:
- Fria samtal och mess
- 50 GB extra mobilsurf ingår just nu
- 50% rabatt i 3 mån
- Oanvänd surf sparas i 12 mån.
- Ingen bindningstid eller uppsägningstid


Om du är osäker på vilken surfmängd du ska välja kan du ladda ned Vimla-appen och byta mellan surfmängder lite som du vill. Bindnings- och uppsägningstider? Usch och fy och nä. Fritt ska det vara. Som dina samtal och mess, helt och hållet fria!

Klockrent abonnemang till absolut bästa pris! Bra support - alltid lika hjälpsamma. Här kommer jag att stanna som kund länge!

Använd rabattlänken nedan när du beställer så får du:
- Fria samtal och mess
- Hela 50GB (!!!) extra surf på köpet just nu
- Halva priset de 3 första månaderna!

Dessutom får både DU och jag 10 kr extra rabatt VARJE månad för all framtid!

Och du kan givetvis flytta med ditt gamla nummer.

Funkar jätte bra skulle byta nummer från gamla hallon fello och tog mindre än en vecka och betalning gick smidigt via auto giro. Jag har tipsat till vänner och är nöjd.

Fungerat klanderfritt tills det strulade lite med datatrafiken föregående vecka. Snabb hjälp och trevligt bemötande tillsammans med en kompensation när det väl skedde. Kan inte annat än rekommendera

Bindningstid? Usch. Uppsägningstid? Fy. Sparas osurfad surf? Jaaa. Upp till 100 GB i ett helt år det är fantastiskt!

Underbar suport. Alltid lika hjälpsamma!
Här kommer jag att stanna som kund länge.

Använder du länken nedan när du beställer nytt abonnemang (du kan givetvis flytta med ditt gamla nummer) så får du

50GB extra data
Halva priset i 3 månader
10kr rabatt varje månad

Sedan wywallet försvann så har vimla blivit bättre då sms betalningar är möjligt.
Inget att klaga på nu.

Tycker det funkar bra. Klart man måste leta lite tills allt kommer till rätta men jag fick riktigt bra hjälp och dom frågade också efteråt om det fanns något som är oklart. Funkade bra med nummerflytt med tycker jag. 


Billigt, säker täckning, enkel och tydlig hemsida, hög service. Supporten är kunnig men jag skulle önska muntlig kommunikation.


Hade Tele2 innan för 199 kr/månaden
Hade Tele2 innan för 199 kr/månaden, 6 GB surf.
Med studentrabatten betalar jag nu så här mycket
40 kr/månad i 3 månader, därefter
90 kr/månad

Nöjd !!

Jag fick detta så jag är nöjd iallafall!

Ditt gamla abonnemang:
6 GB + 60 samtal & 600 mess 100 kr/mån
Ditt nya abonnemang:
6 GB + Fria samtal & mess 100 kr/mån

Förstår dock irritationen över att 4gb försvann för "vanliga" användare.

Jag är riktigt nöjd med Vimla.. snabb kundtjänst och bra nät.

Toppen!
Gick från Tele2 till Vimla och har inte ångrat mig ett dugg. Vimla hade studentkampanj och jag valde ett abonnemang för 50 kr de första 3 månaderna och efter det övergick priset till 100 kr/månad. 60 st fria samtal o sms/mms, 3 gb surf/mån. När jag tecknade abonnemanget fick jag med mig 20 gb surf.

Under tiden jag haft Vimla har de ändrat villkoren till det bättre så jag har fått obegränsat med fria samtal och sms/mms och idag höjde de surfen till 6 gb! Är himla nöjd att jag bytte från Tele2 :).

Utmärkt!
Följ min tipslänk och få 10kr rabatt varje månad, just nu så får du:

20 GB extra mobilsurf ingår
50% rabatt i 3 mån
Oanvänd surf, samtal & mess sparas i 12 månader.
Ingen bindningstid eller uppsägningstid
Student och senior -rabatt.

Jag har använt Vimla några månader nu med min One Plus 3 och jag är jättenöjd. Bor centralt i landet dock och har inte varit så mycket på andra ställen, men här har det fungerat väldigt bra. Har den planen med 7GB surf, tycker det är väldigt skönt med att surf sparas till nästa månad utifall man skulle hamna på en lång tåg resa eller dylikt och man vill kolla på lite serier. Rekommenderas mycket!

Jag är så extremt nöjd med Vimla.se
Jag är så extremt nöjd med Vimla.se! Snabb och trevlig kundservice, bra täckning, schyssta villkor och bara totalbäst. Jag har inte upplevt något negativt på de snart 3 åren som jag haft Vimla.se, utan bara blivit positivt överraskad varje gång. Freaking love it <3


typ som vimla täckning vimla flashback vimla kontantkort vimla täckningskarta vimla mobil vimla student vimla kontakt vimla utomlands vimla tipsrabatt vimla tipslänk vimla kompispris vimla tipsa vimla tipsa sig själv vimla tipsa en vän vimla tipsning vimla kritik vimla telenor vimla kontantkort vimla student vimla mobil vimla flashback vimla täckningskarta vimla kontakt vimla app vimla bra eller dåligt vimla utomlands vimla chatt vimla kundtjänst vimla utlandspriser vimla mail vimla student bidraget vimla medlem vimla recension vimla utlandssamtal vimla roaming vimla 4g hallon flashback är vimla bra vimla abonnemang vimla dålig täckning vimla hastighet telia täckningskarta fello täckning telenor täckning norrland hallon täckningskarta täckningskarta telenor vimla kundtjänst telefonnummer vimla telefonnummer vimla support vimla chat support inloggning vimla.