Vimla Recension Efter 6 Månader Och Tips Rabatt Kod

recension + tips rabatt student kod


Så nu har jag använt operatör vimla med abbonemang, och har bra gott o säga om det. Surfen funkar kanon väldig hög hastighet på grund av telenor nät för båda använder samma nät samt det ger väldigt bra snabb surf. 

✨ Denna länk ger 10 kr per månad i rabatt! ✨ 


Surf mängd per månad är de inget snålar med, så för dig som använder mycket av data trafik till t.ex spotify,youtube,netflix eller något som drar mycket data så är det som en dröm! 😉👍 Jag brukar kolla streama mycket film och musik nästan konstant därför behövde jag ett abbonemang som har bra med surf för de samt det har passat mig bra då surfen bara läggs på månad efter månad för de man inte använder månaden innan läggs på i en oanvänd surf pott. Samma sak gäller för samtal samt sms, och i denna pott kan man ha upp till 100Gb data, 10,000 sms/mms samt 1000 samtal. 

Tips använder denna rabattkod min länk när du köper så får både du och jag 10kr/månad i rabatt! Missa inte det 😀😀💸💰💸💸

vimla rabatt

Täckning är också väldigt bra vart man än är i landet av min egen erfarenhet, samt med de låga priset finns de inget bättre abbonemang än detta! 😇 Jag har varit rätt ute långt på landet då samt nästan mitt ute i skogen, samt då har jag haft bladning mellan 4g samt 3g. Mycket av sverige är inte täckt av 4g teckning än oavsett operatör men med denna har jag haft över förväntat mycket 4g runt om i landet. Så ett plus till i min recension.

om jag skulle va tvungen och välja mellan vimla vs hallon vs fello, har inte använt dom andra men skulle ändå välja vimla för jag ser ingen anledning vad dom andra gör bättre enligt mig.

5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ger jag pga av hela upplevelsen, rekomenderas starkt!

💸 Om du använder denna länk får du hela 10kr/ månad, en härlig deal! 😎




Så jag rekomenderar fortfarande detta då det är de är jätte bra priser om man jämför med andra operatörer, dem ligger verkligen i framkant, känns väldigt enkelt att förstå o använda! 😊

Något annat som är fint är att dom donerar en del av vinsten till olika välgörenhets organisationer.
Om man någon gång skulle har frågot eller behöva support om någonting kan man gå in på deras sida och hitta livechatt/mail eller deras hjälp forum där deras moderator samt även andra användare som är snälla samt hjälper till man kan även tipsa samt ge feedback om nya funktioner eller något som kan förbättra osv.
En annan grej som är ett stort plus enligt mig är att man kan logga in på deras sida samt enkelt se en översikt över ditt konto.

Gå in på hemsidan klickan på "mitt vimla" knappen en stor grön, sedan logga in med email samt lösen, där inne kan du sedan se nästa faktura betalning, ditt pott med hur mycket surf,samtal,sms man har kvar.
Finns även funktion för att värva en medlem så får både du samt din kompis tio kronor avdrag per varje månad, vilket är sjysst deal.
Du kan även aktivera utlands samtal de är avaktiverat från början men man kan aktivera den om man vet att man ska utomlands, när den är avaktiverad kan man bara använda abonnemanget inom sverige. När du ska betala accepterar de autogiro, mailfaktura eller kortbetalningar så välj vilket som funkar för dig bäst.
Mer kan man se knappar om man vill beställa hem nytt sim kort eller spärra de du har nu, samt se din puk kod. Också även möjlighet enkelt pausa abbonemanget med ett klick, smidigt!

Andra positiva grejor är att de är ingen bindings-tid! Om man har något gång bytt innan vet man hur segt de är med bidnings tid och man skulle få för dig att byta någon gång, men här är de ingen. Det är heller ingen uppsägningstid. En annan unik grej är att man kan sätta ihop ditt eget abbonemang vilket passar dig. Du väljer själv hur mycket man behöver per varje månad såsom surf, sms, samtal. Så om man ringer mycket kan de vara bra samt välja ett motsvarande som passar dig till exempel oändligt med samtal 👍. Var också väldigt smidigt att registrera sig och bytta sitt nummer så man får sitt gamla nummer, hur enkelt som helst.
De har också ett högt betyg samt recensioner på trustpilot vilket visar att många är nöjda samt har lämnat ifrån sig en bra positiv upplevelse.

Detta var mitt lite kort omdöme och min vimla recension, hoppas du fann något värdefullt.
Hur som helst är jag supernöjd med det och rekomenderar jag andra och testa det! 😀

⚡️ Just nu har dom ett erbjudande på halva priset i 3 månader! ⚡️